۲۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۳:۰۶

نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس:

زیرساخت‌های اجرای مالیات بر مصرف فراهم شود

زیرساخت‌های اجرای مالیات بر مصرف فراهم شود

سمنان- نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس بابیان اینکه در شرایط تحریم باید اقدامات مناسب در دستور کار باشد، گفت: زیرساخت‌های اجرای مالیات بر مصرف فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد همتی ظهر شنبه در پنجاه و یکمین شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی به میزبانی سالن جلسات اتاق بازرگانی سمنان بابیان اینکه مالیات بر مصرف یکی از مباحث جدی که مورد توجه نمایندگان ‌مجلس قرار دارد و باید در خصوص اجرای این مهم، زیرساخت‌های لازم فراهم شود، ابراز داشت: امروز دولت در شرایط سخت تحریم با مشکلاتی مواجه است که می‌طلبد تا با توجه به شرایط امروز کشور و تحریم‌ها، اقدامات متناسب با وضعیت کنونی در دستور کار قرار گیرد.

وی ضمن بیان اینکه شرایط سخت اقتصادی، تحریم و جنگ، نیازمند برنامه بلند مدت، ثبات در قوانین و قانون‌گذاری و همچنین اقدامات ویژه و متناسب به این شرایط است، افزود: امروز این شرایط جنگی و تحریم‌های ظالمانه‌ای که برای کشور توسط دشمنان به وجود آمد، خوشبختانه با اقدامات و مقاومت‌های صورت گرفته توطئه‌ها خنثی شد.

عضو خانه ملت با بیان اینکه اگر تحریم‌های ایران نظیر اختلال در تمامی سرویس‌های بانکی و ممانعت از صادرات، برای هر کدام از کشورهای پیشرفته دنیا مثل ژاپن یا آلمان اتفاق می‌افتاد به‌جرئت می‌توان گفت، حتی یک سال نیز دوام نمی آوردند، ابراز داشت: این در حالی است که دولتمردان کشور ما چهل سال با همین شرایط امور کشور را به‌خوبی اداره می کنند و این حاصل برنامه‌های کاربردی و موثر نظام است.

همتی در ادامه تصریح کرد: قانون هدفمندی یکی از اقدامات بسیار مطلوب اقتصادی کشور بود که پروسه پنج ساله اجرای آن باید به صورت کامل به مرحله اجرا درمی‌آمد.

وی ضمن بیان اینکه اصناف و بخش خصوصی نیز در این شرایط نقش بسیار تعیین‌کننده و حساسی دارند که می‌طلبد تا نقش اصلی و مهم خود را ایفا کنند، افزود: با توجه به شرایط خاص کشور، پیشبرد اقتصاد به راحتی امکان‌پذیر نیست، لذا باید همکاری همه جانبه از سوی تمام قوا و مردم شکل گیرد تا اهداف نظام محقق شود.

کد خبر 4773521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha